sobota, 22 czerwca 2013

Jednak niekrótki post.

                    Hejcia ;*

Hej, no bo ten post może nie być krótki bo mam troszcze pomysłów i chyba będą zdjęcia ;)  No będzie z 10 zdjęć ale to jak byłam mała . Ale jeszcze mi się przypomniało że w poniedeziałek......................................................................................ide na rajd pieszy do grabiny z moją klasą, z klasą Martyny i chyba z jakąś jeszcze ale nie wiem.Dobra zdjęcia



                                         
                                            Laska
                         ja przygotowuję się na impreske cz.1

                             ja przygotowuję się na impreske cz.2

                                                         
                                                   


                                      Moja toaletka ;(
                                           Ja mokra
                                            nieudany dziubek 
                                      Mój piękny rowerek
                      po lewej  ja , po prawej  Moja siostra Zuzia


               Ja mówie : Ale musisz mi załatwić jakąś fuche
                                      



Podobały się wam zdjęcia ?
Jak tak to komentujcie. 




Papa xoxo.

5 komentarzy:

  1. haha, fajne zdjęcia :)
    słodka, mała Amelusia <3 xd

    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, słodka byłaś :*

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słooodziak <3
    Udanego wyjścia w poniedziałek ;3

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszamy:
    http://foreveryoung899.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń