czwartek, 18 lipca 2013

Polecana muzyka ;)

Cześć

Siema, dzisiejszy post będzie o polecanej muzyce :) A więc dlatego że kocham Justina Biebera i One Direction to ich muzyka będzie pierwsza ;) 

                                    Justin


                                   1D


                                     Maclemore


                                   Marina and the diamonds     
                                   

                                        Green day

                                            Lana Del Rey

                                       Robin Thicke  

                                               Ed Sheeran

                                       Nicki Minaj


                                   Enej      
                                   

                                          Olly Murs

                                               Demi Lovato


                                          Justin Timberlake
                                            
                                                    Rita Ora


                                           Rihanna 
                                                                              (Jak coś to nie hejtujcie mnie że lubie 1D albo JB)
Podobały się wam piosenki ?          
Jak tak to komentujcie ;*
  


Papa xoxo
                                                                 

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny blog :) jeśli chodzi o muzykę do na Justina Bibera jestem trochę za stara ;) ale Lene Del Rey uwielbiam. Pozdrawiam greyeyesandgreatshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mój gust muzyczny. :) Z tej listy to tylko czasami lubię posłuchać Rihanny, powodzenia w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. masz świetny gust, podobny do mojego ;d rita, rihana i piosenka give me love <3
    przejrzałam bloga i spodobał mi się. Obserwuję ;) www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne piosenki ;)

    obserwuję i zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i świetny post! :)

    Może obserwujemy? :)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że mamy podobny gust muzyczny :) Większość piosenek uwielbiam :) Świetny blog ! Zapraszam : http://letyourdremscometrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny blog . :)
    serdecznie zapraszam do siebie. <3
    -- > http://myownlittlewooorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog. (:
    W wolnej chwili zapraszam do mnie. Może ci się spodoba. (:
    _______________________________________

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne piosenki ;)
    Obserwuję ;)
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja uwielbiam 1d oraz kilka piosenek biebera :D
    Ritaa <333

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mój styl.

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie mam do tych piosenek, ale ja raczej słucham k-popu :) ale to fajnie, że nie każdy ma taki sam gust!

    marr-marri.blogspot.com
    +obserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń