środa, 3 lipca 2013

Urodziny i nocowanie.

Cześć ;)

Hej sobotę miałam poplątany dzień , więc nie mogłam napisać posta. Więc dodam dzisiaj. O jakiejś 11 wstałam potem zjadłam śniadanie i oglądałam film, o 13 pojechałam na rower i wróciłam o 14 i musiałam odpocząć a potem o 15.40 pojechałam na urodziny Sandry (moja siostra cioteczna) Znaczy to były takie urodziny że pojechałyśmy z jej mamą do mazovi w mazovi na kręgle i poszłyśmy do Mc .Moje siostry Julia i Sandra chciały zarobić na siłownie więc chcą pracować ;0 Dobra to chyba tyle na dzisiaj ;) Pokaże wam zdjęcia z kręgielni i mc ;)
 

                                                    To ja mało się nie przewróciłam
                                                                         stoję ;*

                                                   to jest zdjęcie tej kręgielni
                                                      Kula się toczy a ja próbuje ją przesunąć
                                                    Mama Sandry czyli moja ciocia i ja ;*
                                                   Moja siostra Julia była najlepsza i wygrała :)
                                                                    Ciocia się uśmiecha
                                                  Ciocia - Tylko tyle brakowało hehe
                                                  Sandra trzyma kciuki żeby było dobrze
                       Sandra patrzy do naszej tabeli a ja czekam i patrze na tabele jakiś (niby) gangsterów
                                                                I ciach pooszło
                                                          Teraz ja będę :)
                                                                     Czekam
                                                           Sandra i jej mama ;*
                                                             Sandra się szykuje
                                                                         Sandra
                                                           Ciocia
                                                      Widzicie jaka super była ta kręgielnie
                                                       To jest podłoga
                                                Chowam się za frytkiem haha
                                         Sandra                                           Julia


                                                       
                                                      Dziewczyny w maku
                                                     Ciocia bierze kule
Podobały się wam zdjęcia ? 
Jak tak to komentujcie.



xoxo Papa.

10 komentarzy:

  1. Sandra ma boskie włosy ! ♥o♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się bawiłyście ;))
    obserwuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że fajnie było ^^
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. life-fashion-inspirations.blogspot.com


    obserwacja za obserwacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)

    zapraszam na mojego bloga, niedawno go założyłam, byłabym wdzięczna za rady & zwrócenie uwagi mi na to co jest złe. :)
    http://merillos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia tylko te opisy...
    Proponuję o kilka zdjęć mniej (wybrać te najlepsze i do nich opisy)
    Nie żebym cię pouczała ale przyjmij sobie moją radę do serca bo widzę że jesteś początkującą blogerką i do tego młodą ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia. Widzę że dobrze się bawiłaś. ;>

    Zaobserwowałam i miło by mi było jak byś też zaobserwowała i zaglądała do mnie. ;>

    Pozdrawiam,

    http://my-normal-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia. ;) twoja ciocia ma fajną bluzkę. *O* ;)
    http://attka-attkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznaa jesteś ! Piękne zdjęciaa no i blog !

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominowałam cię do Liebster Blog Award . Więcej informacji na moim blogu :) klaaaaudyna1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń