niedziela, 16 czerwca 2013

Trampolina

          Zdjęcia z trampoliny !

W  poprzednim poście napisałam,że w tym będą zdjęcia mojego psa, jednak wpadłam z siostrą na pomysł sesji na trampolinie.
W tej notce zamieszczę zdjęcia z tej sesji.
Jak tam u was?;) U mnie dobrze ,zbliża się koniec roku, ale ja nie mam się o co martwić bo jestem w 2 klasie ;) Mam bardzo dobre oceny:)
Czas na zdjęcia  :)   



                                            
                                         Kwiatek
                                         


                                   Haha jestem bez twarzy




                                             *_____*


                                       Moja siostra Julia

 
Motylem jestem aaa




Podobały sie wam zdjęcia? 
Jak tak to komentujcie.                 



Papa xoxo.

14 komentarzy:

  1. super zdjecia, mega pozytywne :3

    http://butreh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. haha xd niezłe zdjęcia :)
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają te skarpety z tymi legginsami xddd
    Super zdjęcia. ♥
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia na trampolinie zawsze wypadają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, fajowe zdjęcia ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super efektywne zdjęcia <3.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia <33

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się zdjęcia bardzo podobają c:

    best-frieend.blogspot.com | zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwacja=obserwacja
    napisz u mnie
    klaudia2304.blogspot.com
    i zostaw linka :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog :)
    Zgadzam się na obserwację, którą zaproponowałaś na moim blogu
    fun-we-are-young.blogspot.com/
    Ja już obserwuję, więc teraz twoja kolej.
    Zachęcam do brania udziału w konkursie, możesz wygrać super nagłówek!

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia. ;D zaobserwowałam cię. ;*
    obserwujemy: http://klauudia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwacja=obserwacja
    ja już obserwuję, teraz twoja kolej :D
    karolalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń