sobota, 15 czerwca 2013

Zdjęcia !

              W końcu zdjęcia !

A więc zdjęcia , wiem że dłuuugo na nie czekaliście więc są. 
Te zdjęcia będą z pikniku i jak ja wyglądam a w następnym poście pokaże wam mojego psa ;) Poco ja sie tak rozpisałam ? Dobra to już kończę teraz zdjęcia.
                                  




                                                 
                                      Trampolina

                                      Kocyk *,*


                                               
                             Ja                                     Wiktoria     
                       Po lewej Paulina , po prawej Wiktoria
                                
                                          To ja
                                      


                        A więc podobały sie wam zdjęcia ? 
                                Jak tak to komentujcie. 
                                        



                            Pa pa xoxo.

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne zdjecia ;3

    http://butreh.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież nie napisałaś dużo ! xd
    Fajne zdjęcia.
    Pytałaś się u mnie czy "obserwujemy". Ja nie uznaję czegoś takiego jak obserwacja za obserwację i obserwuję tylko te blogi które bardzo mi się podobają. Według mnie twój blog też jest fajny, ale troszkę mało pisze :D
    http://littleworldnessy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rozpisujesz się -,-
    ale wymalowana haha
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to krotki post:p
    Fajne zdjecia xD

    Ask.fm/syb14

    Sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia. :)


    alexshia-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń