poniedziałek, 22 lipca 2013

Malowanko

Sztuka

Siema od pewnego czasu (od przed przed przed wczoraj) Zaczęłam malować (heh) I narysowałam drzewo , kwiatka , bazgroły z przyjaciółkami ;p , Dom i las :) Więc pokarze wam je dzisiaj ;) No to oglądajmy :          
                                 
                                      Las
                              Chmury i słońce 
                               Drzewa
                            Znak 
                              Dom
                     Chmury i słońce 

                                   Dom
                   Bazgrołki
                            Moja część
                             Natalii część
                      Dominiki część
                             Dominiki część
                                    Moja część
                                                 Moja część
                           Moja część
                             Dominiki część
                             Moja część
                       Dominiki część
                       Natalii część
                       Natalii koszulka
                              
                              Kwiatek
                   Chmury i słońce 
                               Kwiat
                       Ślimak
                   Mini domek
                                  Drzewo
                       Chmury i słońce 
                            Drzewo
                           Ślimak i Kwiat
                         
                                  Jeż
   

Podobały się wam rysunki ?
Jak tak to komentujcie :)




Papa xoxo.

5 komentarzy: